MVP2 emblem

[MVP2]MALAYSIA - MOST VICIOUS PLAYER II

20%
Members: 31Created: Apr 11, 2013 by Capt_SlashCommander: AEA_MYUpdated
en
Avg WN7 · 30d
Avg WN8 · 30d
Avg WNX · 30d
Avg WN7
901
Avg WN8
1,004
Avg WNX
780
Avg winrate
48.6%

[ 2015 ]
Terbuka kepada semua pemain dari Malaysia! Sertailah kami bertempur sebagai satu pasukan!
KELAYAKAN PERMOHONAN :
Oleh kerana kami mahu anda bersedia untuk peperangan clan, kelayakan untuk rekrut baru telah dipertingkatkan kepada: -
1. ClanWar Tank Requirement: 3 tier X
Mediums: Batchat 25t / Obj 140/430/ t62A
Heavy : T110 E5
Td : T110 E3
Oleh itu anda mestilah sekurang kurangnya mempunyai tier 8 bagi line tank di atas eg: t32, t44, t28,,amx1390


2. TEAM WORK PRIORITY & Patuhi arahan Officer
3. Jika tidak aktif selama 1 bulan, sila maklumkan officer


MVP2 adalah untuk persediaan anda untuk komited dalam ClanWar.jika telah bersedia,akan dipindah ke MVP
Facebook group kami dan memberikan IGN anda
WOTM : http://www.facebook.com/groups/WorldoftankMY/
MVP : http://www.facebook.com/groups/mmvpc/

[MVP2] clan wars stats

StatTotalLast 24hLast 7dLast 30d
Territory
Provinces0000
Tier X
ELO1,000000
Battles0000
Win rate
Tier VIII
ELO1,000000
Battles0000
Win rate
Tier VI
ELO1,000000
Battles0000
Win rate